Poslednjeg dana februara 2014. godine na Facebook stranici “Đak sport“ pokrenuta je aplikacija pod nazivom “Započni Igru“.

Igra je bila podeljena u dve faze:

  • Od 28.februara do 6.aprila na Facebook-u
  • Finalni događaj 9.aprila u balonu fudbalskog kluba “Brodarac”

Reč je o zajedničkom projektu kompanija adidas i Đak sport, koji su obezbedile glavnu nagradu – dve karte za četvrtfinalnu utakmicu Svetskog prvenstva, 2014 FIFA World Cup™, u Brazilu, (a na sebe su preuzele i troškove puta, odnosno četvorodnevnog boravka dobitnika).

Učešće u igri zahtevalo je jedan neophodan prethodni korak – kupovinu adidas patika za fudbal u bilo kojoj ”Đak sport” prodavnici na teritoriji Srbije. Tom prilikom kupac je dobijao jedinstveni kod, koji mu je omogućavao da – ukoliko to želi – kasnije “Započne igru” na Facebook stranici “Đak sporta”.

Naravno, učešće u igri je podrazumevalo i lajkovanje spomenute FB stranice (ukoliko to već ranije nije bilo učinjeno).

Na Facebook stranicu je na dan kada je aplikacija “puštena da bude live” postavljen i poseban tab koji sve zainteresovane dalje upućivao u pravila igre.

Napominjemo da su aplikaciju mogli da pokrenu svi oni koji su lajkovali stranicu, ali je uščeće u igri omogućeno samo onima koji su uneli jedinstveni kod – tj. prethodno kupili adidas patike za fudbal u nekoj od “Đak sport” prodavnica.

U nakraćem, aplikacija se sastojala od virtuelnog pucanja penala u ograničenom vremenskom roku, s tim da je jedan igrač najviše tri puta mogao da je pokrene uz isti kod. Jedina mogućnost da ista osoba više od tri puta odigra igru bila je eventualna kupovina novih patika, odnosno dobijanje novog koda. Učesnici sa najvećim brojem ostvarenih poena, plasirali su se na finalni turnir koji je bio organizovan u sredu, 9. aprila u balonu fubalskog kluba Brodarac.

Od 28.februara do 6. aprila, kada je takmičenje na Facebook stranici završeno, postovi su objavljivani svakog drugog ili  trećeg dana, u vidu podsetnika, grafikona, i linka ka aplikaciji. Postovi su promovisani, a rezultati se mogu videti u priloženim grafikonima.

Kao što je već rečeno, u spomenutom pratećem dokumentu navedena je i precizna statistika o toku i rezultatima projekta, ali evo ipak nekoliko najznačajnijih podataka:Konačni pobednik igre je bio Veljko Fišćan, tinejdžer iz Beograda.

  • Na promociju i oglašavanje (aplikacije i stranice) je tokom marta i prvih šest dana aprila – dok je aktivacija trajala – potrošeno 250 evra
  • Aplikaciju je pokrenulo 5654 ljudi
  • Igru je –  u skladu sa pravilima, tj. unošenjem koda – odigralo 840 ljudi
  • Tokom trajanja akcije (36 dana), Facebook stranica “Đak sport” je dobila 13323 novih lajkera
  • Post kojim je najavljeno takmičenje videlo je 206912 ljudi

 

Komentari: