Pojava interneta, mogućnosti koje je nudio, kao i činjenica da se gotovo neprestano menjao, sve to je za mnoge ljude koje poznajem bilo suviše, pa su odlučili da u nečemu, naoko tako komplikovanom, jednostavno – ne učestvuju. Ili, ako ih posao baš natera da nešto minimalno nauče, da na tom minimumu zauvek i ostanu…

U osnovnom poslu kojim smo se bavili, video produkciji, kokurencija je bila ogromna. Svako ko je imao malo para, mogao je da kupi kameru i kompjuter. Uostalom, i mi smo tako počeli. A posla je bilo, posebno dok su, u kriznim vremenima, stranci dolazili ovde, i odlično plaćali razne video usluge lokalnim produkcijama. Ali, onda se „desio“ internet i sve se potpuno promenilo. Mnogi to nisu prepoznali, mi srećom jesmo…

Prvi korak bio je pravljenje našeg portala, a drugi, još važniji, da i društvene mreže uključimo u naš biznis model. Priznajem, nismo mnogo znali o Facebook-u, još manje o Twitter-u, ali bilo nam je jasno će uskoro od toga zavisiti sve. Jer, društvene mreže su povezivale svet na jedan potpuno nov način. U našem slučaju, to je značilo je da ono što proizvodimo, video prilog, odjednom postalo dostupno svuda, svima i stalno. Pored toga, stvorena je mogućnost da precizno „targetiramo“ svoju ciljnu grupu, tj. one kojima je video i namenjen.

Naravno, to je zahtevalo i neke nove ljude u timu, pa je tako osnovan Nelson Digital. Prvi nam se pridružio Trča, kada je on otišao došao je Slavko, danas su tu Marko, Ana-Marija i Marijana, sutra će doći i neki drugi.

Istovremeno, počeli smo da dobijamo sve više klijenata van IT-ja i to se odnosilo na sve naše usluge podjednako. Kontaktirali su nas direktno ili preko svojih agencija. Međutim, tada smo primetili da je naše ime, ITTV Produkcija, nekima delovalo pomalo zbunjujuće. Često su nas pitali zašto se tako zovemo, a odmah posle objašnjenaj, usledilo bi novo: „A kakve veze ima IT sa sportom?“ Ili medicinom, stripom, farmaceutskom industrijom, automobilima, bankama…

To je bio prvi signal da bi možda trebalo nešto da promenimo, a nekako paralelno s tim se nametnula ideja o potrebi edukacije tržišta. Stvari su se ubzano menjale i mnogi više nisu mogli da prate nova pravila igre. S druge strane, mi smo bili raspoloženi da ih u ta pravila uputimo kroz specijalizovane kurseve…

I tako, posle deset godina, Veljko i ja smo odlučili da se oprostimo od ITTV Produkcije. Dobro nas je služila, ali posao je postao znatno kompleksniji i došlo je vreme da se krene dalje. Od danas, mi smo TAG MEDIA…

Komentari: