Naša agencija postala je prvi član International Content Marketing Foruma iz naše zemlje. ICMF je globalno udruženje agencija koje se bave content marketingom, novom granom marketinga fokusiranom na proizvodnju i distribuciju kvalitetnih sadržaja sa ciljem promocije kompanija i proizvoda.

Udruženje je osnovano radi unapređenja content marketinga, relativno novog segmenta marketinških komunikacija fokusiranog na stvaranje kvalitetnih sadržaja i njihovu distribuciju putem klasičnih i novih medija, sa ciljem promocije kompanija i proizvoda. ICMF okuplja predstavnike nacionalnih udruženja za content marketing i pojedinačne agencije iz 18 zemalja – od Velike Britanije i SAD do Rusije i Nemačke, a od ovog meseca im se pridružila i Srbija.

„Vrednost tržišta content marketinga raste svakim danom, i na globalnom nivou je dostigla 15 milijardi dolara. Imajući u vidu da se mi već preko 10 godina bavimo produkcijom kvalitetnih sadržaja za sve medije, logičan korak u daljem razvoju naše kompanije bilo je pristupanje asocijaciji kao što je ICMF. Članstvo u ICMF-u ćemo iskoristiti za sticanje novih znanja, povezivanje sa kompanijama, kao i za kontinuiranu promociju novih alata i rešenja na polju content marketinga“, objašnjava Veljko Radosavljević, direktor razvoja agencije TAG Media, koji je predstavljao ovu kompaniju na nedavno održanom sastanku ICMF u Minhenu.

icmf_cutlogo_col„Zajednički cilj svih članova ICMF-a je razmena znanja i iskustava, prepoznavanje najboljih praksi i projekata, povezivanje profesionalaca koji se bave ovom specifičnom granom marketinga i negovanje najviših profesionalnih standarda u kreiranju brendiranog sadržaja“, izjavio je Michael Höflich, predsednik nemačkog udruženja Forum Corporate Publishing, najvećeg udruženja za content marketing koje okuplja 108 kompanija. Već danas korisnici više od četvrtine vremena provedenog online posvećuju konzumaciji neke vrste brendiranog sadržaja, a najuspešnije u privlačenju i zadržavanju pažnje korisnika su one kompanije koje kreiraju sadržaj kakav korisnici žele da konzumiraju i dele, i koje razmišljaju o inovativnim načinima komunikacije uz pomoć različitih uređaja i platformi kojima se korisnici danas služe.

Komentari: